Ons verhaal

Onvergetelijke gebeurtenissen en bepalende successen. Elke organisatie heeft dat soort mijlpalen. Wij helpen die graag voor jou te behalen. Maar we hebben ze zelf natuurlijk ook. Hieronder vind je een greep uit ónze mijlpalen.

2008: nieuw bedrijf

Mensen en organisaties vooruitbrengen. Daar maakte Viola Mulder zich ook vóór 2008 al sterk voor; in leidinggevende functies, in loondienst en in de horeca. Dat jaar besluit ze het onder eigen vlag te doen. Et voilà: ze zet Voilà Advies op.

2009: nieuwe branches

Voilà Advies focust zich aanvankelijk op horecabedrijven. Maar al snel komt er ook interesse uit andere branches. Eerst uit de zorg – in 2009. Daar blijken Viola’s kennis en kunde op het gebied van facilitaire dienstverlening en klantprocessen minstens zo nuttig.

2010: nieuwe samenwerking

Advies, interim-management, projectmanagement en training en coaching. Viola deed het eerst allemaal in haar eentje. Tot 2010, toen een trainingsopdracht te groot bleek voor één persoon. Sindsdien werkt zij onder haar eigen vlag samen met freelancers.

2012: nieuwe medewerkers

Voilà Advies groeit. En Viola wil zich het liefst concentreren op haar klanten; niet op back-office-zaken. Daarom neemt ze hiervoor in 2012 iemand in loondienst: Maria Bertram. Sindsdien breidt het team zich steeds verder uit.

2021: nieuwe 'zus'

Tijdens de coronalockdowns neemt de behoefte aan interim-managers, adviseurs en trainers af. Tegelijkertijd willen organisaties operationele versterking. Daar speelt Viola op in. Met zoveel succes, dat ze in 2021 een apart bedrijf opzet voor operationele dienstverlening: Voilà Support.

                

De wereld verandert snel. En Voilà Advies ontwikkelt zich voortdurend mee, zodat we onze klanten zo goed mogelijk kunnen ontzorgen. Via LinkedIn kun je op de hoogte blijven van onze dienstverlening en nieuwste mijlpalen!